Musse och sälen
Musse tar ofrivilligt hem en säl som hade slunkit ner i hans picknickkorg. När Musse tar ett bad upptäcker han sälen och Musse tar honom tillbaka till parken. Men senare upptäcker Musse och Pluto att hela badrummet är fullt av sälar.