Nu är det jul igen
Superkomikern Tim Allen i Disneys magiska komedisuccé Nu är det jul igen. På julafton upptäcker frånskilde pappan Scott Calvin och hans son jultomten, som har fallit ner från taket. När Scott tar tömmarna på den magiska släden finner han sig vara den nye jultomten, och han måste övertyga en värld som inte tror på tomten – sig själv inräknad. Innehåller scener där tobak förekommer.