Office Space
En satir av arbetslivet. En slacker tar ett steg uppåt på företagets stege när ett team effektivitetsexperter misstar honom för ledningsmaterial.
Spänn fast säkerhetsbältet… Nu får du hänga med på en otroligt rolig resa! Office Space är en heltokig komedi! Peter Gibbons (Ron Livingston) står inte ut en enda dag till som kontorsslav på Initech Corporation. En dag får han en fantastisk idé… han bestämmer sig för att bli sparkad. Han lägger sig till med en ny, slapp attityd och skaffar sig en ny, sexig flickvän (Jennifer Aniston).