The Kid Who Would Be King
Alex är en tolvårig brittisk skolpojke, vars vardagliga problem överskuggas av hans upptäckt av det mytomspunna svärdet Excalibur. Med det mest kraftfulla svärdet i historien, i händerna på en av de svagaste skolpojkarna i Storbritannien, börjar ett episkt äventyr när Alex och hans vänner måste omintetgöra den medeltida skurken, Morgana, som är fast besluten att förinta världen.