Poor Things
Den otroliga historien om den fantastiska evolutionen av Bella Baxter, en ung kvinna som återförs till livet av en briljant och okonventionell vetenskapsman. Bella hungrar efter den världsvana som hon saknar och rymmer iväg på ett virvlande äventyr över flera kontinenter. Bella blir fast besluten att stå upp för jämlikhet och frihet.