Preppers UK: Surviving Armageddon
UK Preppers dyker in i den dolda världen av prepping och den hemlighetsfulla gemenskapen mellan brittiska preppers och överlevare.
UK Preppers dyker in i den dolda världen av prepping och den hemlighetsfulla gemenskapen mellan brittiska preppers och överlevare. Detta underjordiska samhälle minglar i allmänheten, har vardagliga jobb, men bakom stängda dörrar förbereder de sig för en rad möjliga scenarier från ekonomisk kollaps, stigande bränslepriser och ett laglöst samhälle. Vi möter en unik grupp brittiska och europeiska preppers som har försökt att göra sina hem självförsörjande och har månader av mat och förnödenheter lagrade.