Extreme Rescues
Med bilder som fångats i realtid av räddarna själva sätter serien Extreme Rescues tittarna i händelsernas centrum under varje hisnande sekund och vändning.
Extreme Rescues gör en 180-graders vändning på den traditionella överlevnadsgenren. Den berättar dramatiska historier från verkliga livet från hela världen, med bilder som fångats av räddarna själva – denna serie sätter tittarna i händelsernas centrum under varje hisnande vändning medan de bevittnar livräddande bedrifter i realtid.
Ett team som skickats ner för att hämta lik från ett skeppsvrak hittar en överlevande.
En helikopter plockar upp en bergsklättrare från en klippa och upptäcker att han sitter fast.