Röd
I Disney och Pixars Röd möter vi Mei Lee, en självsäker, nördig trettonåring som slits mellan att vara en duktig dotter och att hantera tonårskaoset. Hennes överbeskyddande mamma, Ming, är aldrig långt borta, vilket är påfrestande för tonåringen. Och som om det inte vore nog med att hennes intressen, relationer och kropp förändras, förvandlas hon till en stor röd panda när hon blir för upphetsad!