Action och äventyr, Science fiction
När ett nytt hot mot galaxen uppstår måste skrotsamlaren Rey och f.d. Stormsoldaten Finn gå med Han Solo och Chewbacca för att söka hoppet om att återställa fred. Upplev en generations största filmhändelse.