The Following Year
I en dystopisk framtid får en bonde en klon av någon viktig från hans förflutna som dog för många år sedan under tragiska omständigheter. Men när klonen lär sig om deras gemensamma förflutna, hittar hon snart ledtrådar som får henne att tvivla på bondens historia.