The Squad: Home Run
Niels Cartier, den tidigare legenden i The Squad, hittar äntligen spår efter rånargänget som ansvarade för hans hustrus död åtta år tidigare. För att stoppa dem måste han slå sig ihop med en oväntad partner: sin fjortonåriga dotter Charlotte-Serge, som är ännu mer av en våghals än sin far.
Den tidigare legenden i The Squad Niels Cartier, känd för sina brutala och okonventionella metoder, lämnade polisen efter att hans hustru dog under ett ingripande som gick fel. När rånargänget som dödade hans fru dyker upp igen åtta år senare låter inte Niels någon komma i vägen för hans hämnd. Men den här gången är han ensam och blir tvungen att bilda ett explosivt team med sin tuffa, fjortonåriga dotter Charlotte-Serge.