Treasure Island
Walt Disney väcker liv i Robert Louis Stevensons tidlösa historia om rövare och gömt guld. I ett actionfyllt äventyr får vi följa den unga hjälten Jim Hawkins och den enbenta ökända piraten Long John Silver. Innehåller scener där tobak förekommer.