Pirates of the Caribbean: Vid världens ände
Den charmiga piraten kapten Jack Sparrow, är fånge i dödsriket och hans piratvänner försöker desperat hitta och rädda honom. Följ de vilda äventyren från Singapore till världens ände och ännu längre.