Grey's Anatomy
Det hög-intensiva medicinska dramat, där vi får följa Meredith Grey och gruppen av doktorer på Grey Sloan Memorial som dagligen ställs inför beslut om liv och död. De söker tröst av varandra, och ibland mer än vänskap. Tillsammans upptäcker de att varken medicin eller relationer kan ses i bara svart och vitt.