Private Practice
I den här uppföljaren till Grey's Anatomy får vi följa kirurgen Addison Forbes Montgomery som är exfru till Derek “McDreamy” Shepherd. För att finna ny mening i livet lämnar hon Seattle för att ansluta sig till sina vänner från läkarutbildningen, fertilitetsspecialisten Naomi Bennet och invärtesmedicinaren/självhjälpboksförfattaren Sam Bennet, på Oceanside Wellness Group i Santa Monica. Paret Bennet har nyligen skilt sig och försöker bete sig civiliserat mot varann för praktikens och tonårsdottern Mayas skull. Pete är en självsäker specialist inom alternativmedicin som arbetar hos gruppen. Attraktion uppstår mellan Pete och Addison, de har kysst varann, men hon vet inte att han är en änkling som försöker komma över sin frus död. I gruppens personal ingår också Violet, Cooper och Dell. Charlotte, personalchef på traktens sjukhus, ogillar gruppens okonventionella vårdmetoder. För Addison väntar nu mängder av nya utmaningar.