Baymax!
Walt Disney Animation Studios "Baymax!" återvänder till den fantastiska staden San Fransokyo där den vänliga, uppblåsbara, oefterhärmliga hälsoledsagar-roboten, Baymax (originalröst av Scott Adsit), ger sig i kast med att göra det han var programmerad att göra bäst: hjälpa andra. Den sex avsnitt långa serien med hälsovårds-äventyr introducerar extraordinära karaktärer som behöver Baymax säregna förhållningssätt till helande på fler sätt än de inser.