SMÅTT – Småttingarnas transporttjänst
Pingvinen Pip och flamingon Freddy har fått världens bästa jobb...de är juniorflygare på SMÅTT, Småttingarnas transporttjänst, där de har till uppgift att leverera bedårande barnungar till sina mammor och pappor. Som det första icke-stork leveransteamet har dessa två fjädrade vänner mycket att lära sig, men med Pips påhittighet och Freddys hjärta kommer de att bevisa att det inte handlar om vilka vingar du har, utan vad som finns under dem.