Sonnys chans
SONNY har vunnit en landsomfattande talangjakt för att spela huvudrollen i Så Flippat!, en populär TV-serie. Hon flyttar från Wisconsin med sin mamma, Connie, och förbereder sig för ett helt nytt kapitel i sitt liv. Sonnys chans följer hennes liv på och utanför jobbet och ger en inblick i hur hon anpassar sig till sitt nya liv. Hon stiftar snabbt bekantskap med sina medskådespelare NICO, GRADY och ZORA, medan showens stjärna, TAWNI, gör vänskapen svårare att uppnå än Sonny varit beredd på.
SONNY har vunnit en landsomfattande talangjakt för att spela huvudrollen i Så Flippat!, en populär TV-serie. Hon flyttar från Wisconsin med sin mamma, Connie, och förbereder sig för ett helt nytt kapitel i sitt liv. Sonnys chans följer hennes liv på och utanför jobbet och ger en inblick i hur hon anpassar sig till sitt nya liv. Hon stiftar snabbt bekantskap med sina medskådespelare NICO, GRADY och ZORA, medan showens stjärna, TAWNI, gör vänskapen svårare att uppnå än Sonny varit beredd på. Sonny måste även ta del i rollbesättningens fejd med dom snorkiga skådespelarna i tonårsdramat Mackenzie Klanen, samt showens snygga stjärna, CHAD DYLAN COOPER.