Apocalypse: Hitler Takes on the East
Den 22 juni 1941 i gryningen inleder Hitler en överraskningsattack mot Sovjetunionen, trots den icke-angreppspakt som undertecknats mellan Stalins land och hans eget.
Den 22 juni 1941 i gryningen inleder Hitler en överraskningsattack mot Sovjetunionen, trots den icke-angreppspakt som undertecknats av Sovjet och Tyskland. Detta är början på den fruktansvärda Operation Barbarossa.