Life and Beth
Beths liv skulle se bra ut på papperet. Hon lyckas bra som vindistributör, har en framgångsrik pojkvän och bor på Manhattan. När en plötslig händelse tvingar Beth att engagera sig i sitt förflutna, förändras hennes liv för evigt. Genom återblickar får Beth reda på hur hon blev den hon är och vem hon vill bli - någon med ett större, djärvare och mer autentiskt liv.