Moon Knight
När Steven Grant, ett snällt presentbutiksbiträde, börjar plågas av minnesförluster och minnen av ett annat liv, inser han att han lider av dissociativ identitetsstörning och att han delar kropp med legosoldaten Marc Spector. När Steven/Marcs fiender börjar jaga dem måste de navigera sina komplexa identiteter samtidigt som de kastas in i ett dödligt mysterium bland Egyptens mäktiga gudar.