Attack on Pearl Harbor: Minute by Minute
Denna gripande historiska serie ger den mest ingående beskrivningen av dagen som förändrade Andra världskrigets lopp, och de skepp och liv som gick förlorade.
Denna gripande historiska serie utlovar den mest ingående beskrivningen av den ödestyngda dagen som förändrade Andra världskrigets lopp, och de skepp och liv som gick förlorade. För att beskriva denna komplicerade händelse täcker varje avsnitt olika delar av tidslinjen, och berättar den spännande historien om det japanska anfallet som förändrade världen för alltid.