Lie to Me
En dramaserie om en före detta polis som är en mänsklig lögndetektor – det vill säga en expert på att läsa ansiktsuttryck och kroppsspråk som avslöjar lögner. Han slår sig ihop med en kvinnlig klinisk psykolog och öppnar en byrå som erbjuder privat utredning och hjälp med att lösa brott.