The Last Man on Earth
Last Man on Earth berättar historien om en genomsnittlig kille – och mänsklighetens sista hopp – och hans liv och äventyr när han upptäcker hur det är att leva när det inte finns någon som säger åt dig vad du får och inte får göra.