Shaun the Sheep
Möt Shaun, Bitzer, bonden och resten av flocken när de navigerar igenom livet på Mossy Bottom Farm. Fred i dalen förvandlas till förödelse på ängen när Shaun leder sin flock in i alla möjliga slags påhitt och gör allt för att reta fårhunden Bitzer när bonden vänder ryggen till.