Star Wars: Tales of the Jedi
En serie i sex avsnitt med berättelser byggda kring Jediriddare från prequel-eran. Få inblick i två distinkt olika Jediriddares liv - Ahsoka Tano och greve Dooku. Var och en kommer att sättas på prov när de gör val som kommer att definiera deras öden.