The Patient
En terapeut blir tillfångatagen av en patient som visar sig vara en seriemördare. Tiden håller på att rinna ut och Alan kämpar desperat för att stoppa Sam innan han blir delaktig i Sams mord, eller ännu värre – själv blir nästa offer.