The Walking Dead: The Ones Who Live
En episk kärlekshistoria om två människor som förändrats av en förändrad värld och skilts åt av oförsonliga krafter. Kan Rick och Michonne återförenas och börja om på en för dem fullkomligt främmande plats? Utan varandra, lever de ens?
En episk kärlekshistoria om två människor som förändrats av en förändrad värld. De hålls åtskilda av avstånd, oförsonliga krafter och av minnet av personerna de en gång var. Rick och Michonne kastas in en ny värld uppslukad av kriget mot de döda. Kan de hitta varandra och vilka de brukade vara på en plats som är främmande från allt de någonsin upplevt? Är de fiender eller älskare? Offer eller segrare? Utan varandra, lever de ens? Eller kommer de upptäcka att de också räknas bland de levande döda?