Welcome to Wrexham
Rob McElhenney och Ryan Reynolds ska driva Wrexham Football Club samtidigt som de försöker skapa en underdog-historia om ett lag som resten av världen kan fängslas av och heja på. Dokumentärserien följer McElhenney och Reynolds och deras snabbkurs i klubbägarskap och det band som knyter samman laget och staden.