Teneke Oyuncak
Tinny, salyaları akan bir bebekten kaçtıktan sonra, aslında kendisiyle oynanmasını istediğini fark eder. Fakat bu zaman içinde bebek dikkatini başka şeylere çevirmiştir.
Bebekler pek canavara benzemez; tabii oyuncak değilseniz. Tinny, salyaları akan bir bebekten kaçtıktan sonra, aslında kendiyle oynanmasını istediğini fark eder ama bu zaman içinde bebek dikkatini, ancak bir bebeğin ilgisini çekecek başka şeylere çevirmiştir.