Kaçış Planı
Hatıralık bir kar küresinin içindeki bir kardan adam, yoldaş ıvır zıvırlara; hediyelik bir plaj kızı ve güneşli iklimlerden gelen diğer arkadaşlarına katılmak istemektedir, ama önce küresinden çıkması gereklidir.