Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Ben Affleck ve Rosamund Pike, Gillian Flynn'in çok satan kitabından uyarlanan ve karısı kaybolan bir adamın suç işlediğinden şüphelenilmesini konu alan bu gerilim filminde yıldızlar geçidi bir kadroya sahip.
David Fincher'ın yönettiği ve Gillian Flynn'in çok satan kitabından uyarlanan bu sürükleyici gerilim, modern bir evliliğin sırlarını açığa çıkarır. Nick Dunne (Ben Affleck), beşinci evlilik yıldönümünde güzel karısı Amy'nin (Rosamund Pike) kayıp olduğunu bildirir. Medya çılgınlığı ve yasaların baskısı arasında Nick'in mutlu bir birliktelik portresi kaybolur. Çok geçmeden, davranışları şu soruyu akla getirir: Karısını o mu öldürdü?