No Exit
Gerilim filmi No Exit'te, ailevi bir acil duruma giden genç bir kadın olan Darby Thorne, kar fırtınasında mahsur kalır ve bir grup yabancıyla birlikte bir otoyol dinlenme alanına sığınmak zorundadır. Otoparkta bir minibüste kaçırılmış bir kıza rastladığında, onları kaçıranın kim olduğunu bulmak için onu korkunç bir ölüm kalım mücadelesine girer.
Gerilim filmi No Exit'te, ailevi bir acil duruma giden genç bir kadın olan Darby Thorne, kar fırtınasında mahsur kalır ve bir grup yabancıyla birlikte bir otoyol dinlenme alanına sığınmak zorundadır. Otoparkta bir minibüste kaçırılmış bir kıza rastladığında, onları kaçıranın kim olduğunu bulmak için onu korkunç bir ölüm kalım mücadelesine girer. Andrew Barrer & Gabriel Ferrari tarafından Taylor Adams'ın 2017 romanından uyarlanan, Damien Power tarafından yönetilen ve yapımcılığını PGA Ödüllü Scott Frank'ın yaptığı filmin başrollerinde Havana Rose Liu, Danny Ramirez, David Rysdahl, Mila Harris ve Dennis Haysbert yer alıyor.