Mickey ile Yeni Yıl
Birlikte geçirdikleri en unutulmaz Noellerin komik ve iç ısıtan hikayeleri için Mickey, Minnie ve arkadaşlarına katılın. Tatil sezonunun sevinçlerini kutlayan neşeli maceraları ve büyülü Noel şarkılarını deneyimleyin.
Mickey, Minnie, Goofy, Donald, Daisy ve Pluto, Noel geçmişinin harikalarla dolu üç hikayesinde aşk, sihir ve sürprizleri hatırlamak için bir araya gelirler. Disney hikaye anlatımının güzel geleneğinde, Minnie ve Mickey, birbirleri uğruna kendileri için en önemli olan şeyden vazgeçtikleri ve unutulmaz bir Noel geçirdikleri yılı hatırlar. Goofy ve Max, bir dizi komik ama sezonu sarsan olay yaşadıklarını anlatırlar, ta ki gerçek Noel Baba'nın ziyareti onu çok büyülü bir tatile dönüştürene kadar. Her gün Noel olmasını diledikleri zamanı hatırlayan Donald'ın yeğenleri Huey, Dewey ve Louie, hayallerinin komik bir felakete dönüştüğünü ve sonunda onlara gerçek tatil ruhunun ne olduğunu öğrettiğini anımsarlar. Tütün görüntüleri içerir.