Üç Kafadarlar
Donald, José ve Panchito'ya sihirli bir atlas miras kalınca bu üç arkadaş, ÜÇ KAFADARLAR olarak dünyayı dolaşarak efsanevi canavarlarla savaşırlar.
Donald Duck'a, şimdiye kadarki en feci doğum gününde, hızlı konuşan papağan José Carioca ve heyecan arayan horoz Panchito ile birlikte, büyük atasının dünyaca ünlü kaşifler kulübü miras kalır. Kahraman Üç Kafadarlar'ın torunları olan bu üçlü, asla onlar kadar cesur ya da gözü pek değildir! Rehberleri Macera Tanrıçası Xandra'nın yardımıyla mistik alemlere yolculuk ederler ve kötü güçlere karşı savaşırlar. Silah arkadaşı olarak arkadaşlık geliştiren bu yeni Üç Kafadarlar, sürü halinde hareket etmesi gereken tüylü kuşlar olduklarını çabucak öğrenirler!