Korkusuz bir iyimser olan Anna, kaba dağ adamı Kristoff ile birlikte, buzul güçleriyle Arendelle Krallığı'nı sonsuza dek kış mevsimine hapseden kız kardeşi Elsa'yı bulmaya çalışır.