Karlar Ülkesi: Kutlama
Anna'nın doğum günüdür, Elsa ve Kristoff ona çok güzel bir doğum günü hazırlamakta kararlıdır, ama Elsa'nın buzlu güçleri partiyi riske atmaktan daha fazlasını yapar.