Stan Lee
Marvel Studios ve ünlü yönetmen David Gelb'in "STAN LEE" filmi, Stan "The Man" Lee’nin çizgi roman dünyasının ve popüler kültürün en etkili insanlarından biri olma yolculuğu hakkında muhteşem bir belgesel. "STAN LEE", Stanley Lieber adıyla yetiştiği şartlardan Marvel Comics'in yükselişine kadar Stan'in yaşamını, kariyerini ve mirasını kendi kişisel arşivlerini kullanarak kendi sözleriyle anlatıyor.
Marvel Studios ve ünlü yönetmen David Gelb'in "STAN LEE" filmi, Stan "The Man" Lee’nin çizgi roman dünyasının ve popüler kültürün en etkili insanlarından biri olma yolculuğu hakkında muhteşem bir belgesel. "STAN LEE", Stanley Lieber adıyla yetiştiği zorlu şartlardan Marvel Comics'in yükselişine kadar Stan'in yaşamını, kariyerini ve mirasını kendi kişisel arşivlerini kullanarak kendi sözleriyle anlatıyor. Kişisel ev videoları, röportajlar ve ses kayıtlarından oluşan arşivleri kullanan film, Stan'in hikâyesinin kökenlerini ve oradan ortaya çıkanları inceliyor: Dünya çapında yankı uyandıran, üç boyutlu karakterlerin de yer aldığı geniş kapsamlı bir hikâye evreni. "STAN LEE" hem bir çizgi roman ve tutku hikâyesi hem de bir adamın felsefesinin ve kalıcı etkisinin samimi bir portresi.