Marvel 75 Years: From Pulp to Pop!
Joe Simon ve Jack Kirby, Captain America’nın yaratılmasında kilit figürler olarak ortaya çıkarken, Marvel'ın 1939’da Timely Comics olarak başlayan meşhur hikayesinin izini sürün. Endüstri 1950'lerde gerilerken, Stan Lee ve Jack Kirby 1961'de Fantastik Dörtlü’nün piyasaya sürülmesiyle onu yeniden canlandırdılar ve modern süper kahramanın ve "Marvel Çağı"nın yolunu açtılar. Lee ve Kirby'nin oğlu Neal Kirby ile özel röportajlar içeriyor.
Marvel'ın, 1939'da Timely Comics'ten 1940'larda Joe Simon ve Jack Kirby'nin Marvel hikayesinde kilit figürler olarak ortaya çıkışına kadarki kökenlerini - Captain America'nın yaratılmasına ve II. Dünya Savaşı’nın etkisine odaklanarak - 1950'lerdeki süper kahraman hikayelerinin ve çizgi roman endüstrisinin düşüşünü izleyin. Ancak 1961'de, on yıllık bir düşüşün ardından, Stan Lee ve Jack Kirby, Fantastik Dörtlü ile modern süper kahraman takımını yarattılar ve bu hikayeleri canlandırmaya yardımcı oldular ve “Marvel Çağı”nı başlattılar. Lee ve Kirby'nin oğlu Neal Kirby ile özel röportajlara yer verilmektedir. Tütün görüntüleri içerir.