Hawaii Tatili
Mickey, Donald, Goofy ve Pluto, Hawaii'nin sunduğu her şeyi deneyimliyorlar. Donald hula dansını deniyor, Pluto sahili keşfediyor ve Goofy sörf yapıyor!