Donald ve Plüto ile Sahilde Piknik
Donald, sahilde Pluto'ya sataşmaya çalışır, ancak bir karınca kolonisi pikniğini taşıyınca kendi ilacının tadına bakar.
Donald Duck ve Pluto plajda eğleniyor. Donald şişme bir atla Pluto'ya sataşmaya çalışır. Bu sırada karınca kolonisi Donald'ın piknik yemeğini çalar. Öfkeli, Donald karıncaları durdurmak için sinek kağıdı kullanır ancak bir dizi olaydan sonra kendi tuzağına düşer.