High School Musical 3: Senior Year
Disney'in muhteşem HIGH SCHOOL MUSICAL'ını yeni bir boyuta taşıyan HIGH SCHOOL MUSICAL 3:SENIOR YEAR'ı kutlama vakti geldi! Bu müzikal, baştan sona kadar kesintisiz eğlence sunuyor! Lise sondaki Troy, Gabriella, Sharpay, Chad, Ryan ve Taylor'ın mezuniyeti yaklaşıyor. East High'dan ayrılıp farklı doğrultularda ilerleme fikri, Wildcats'i sonsuza dek hatırlayacakları bir şey yapmaya itiyor. Wildcats'in diğer üyeleriyle geleceğe dair umutları, korkuları ve büyürken birlikte yaşadıkları unutulmaz deneyimlerini yansıtan bir bahar müzikali sergiliyorlar. Ancak mezuniyet yaklaşırken, üniversite planları henüz belli değilken, East High'ın son sınıfındaki Wildcats'in hayallerine, romantizmine ve arkadaşlıklarına ne olacak? HIGH SCHOOL MUSICAL 3: SENIOR YEAR'ı izleyin ve en sevdiğiniz karakterlere neler olduğunu öğrenin. Bu bütün ailenin seveceği muhteşem bir kutlama olacak!