High School Musical 2
Doğu Lisesi’nin Yaban Kedileri için okul kapandığında lüks golf kulübünde çalışmaya başlayan gençler, bu yaz daha önce hiç olmadığı kadar eğleniyorlar. Kulübün Yetenek Gecesi yaklaşırken çocuklar, sorunlarının yeteneklerini gölgede bırakmasına izin mi verecek, yoksa sahnede sanatsal becerilerini en iyi şekilde gösterecek mi?