A Spark into a Flame: Hamilton & Hip Hop
İki dünya “The Hamilton Mixtape”i yaratmak için bir araya gelirken Hip-hop ve Broadway tutuşuyor. Lin-Manuel Miranda, hip-hop ve müzikal tutkusunu ve Hamilton’ı ilk kez nasıl karışık kaset olarak hayal ettiğini ortaya çıkarıyor. Rap ikonları Busta Rhymes ve Nas’ı, kültür ikonu Angie Martinez’i ve rapçi, şarkıcı ve yazar Dessa’nın da dâhil olduğu ve başladığı yere dönen hikâye, “Hamilton” sanatçılar ve topluluklara ulaşarak ilerliyor.
“The Hamilton Mixtape”i yaratmak için bir araya gelen iki dünyanın hikâyesinde hip-hop ve Broadway tutuşuyor. Lin-Manuel Miranda, hem hip-hop hem de müzikal tutkusunu ve Hamilton”ı ilk kez nasıl karışık kaset olarak hayal edip yazmaya başladığını ortaya çıkarıyor. Olayın yaşandığı sayfalar ve stüdyolardan birçok önemli ismin de katıldığı ve başladığı yere dönen hikâye, “Hamilton”ın sanatçılar ve topluluklara nasıl hitap ettiğini ve karışık kasetin nasıl “Hamilton” müzikaline dönüşüp yeniden karışık kasete dönüştüğünü ortaya çıkarıyor. Röportajlar arasında rap ikonları Busta Rhymes ve Nas, hip-hop DJ’i ve kültür ikonu Angie Martinez ve “The Hamilton Mixtape”te yer alan sanatçılardan Dessa da yer alıyor. Her biri “Hamilton”ı Broadway’de izleme deneyimlerinden ve övülen müzikalde yer alan kendi samimi rap şarkılarını yaratmalarına yol açan ilhamlarından bahsediyor.