Newsies: The Broadway Musical
20. yüzyılın başında, Gazete sahiplerinin tirajlarını arttırma uğruna gazeteci çocuklara uyguladıkları gazete satış fiyatına zam yapmasıyla, gazeteci çocukların, Jack Kelly’nin liderliğinde başkaldırışının hikayesidir. Hollywood, CA’daki Pantages Salonu’nda canlı olarak çekildi.