Sorunlarla boğuşan genç kız babasıyla birlikte küçük bir kasabaya taşınır. Gönlünü kaptırdığı yalnız ve gizemli kişinin şok edici bir sırrı vardır. Acaba kasabada gerçekleşmeye başlayan cinayetlerin bu esrarengiz kişiyle bir bağlantısı var mı?