Hamilelik haberini alan Bella ve Edward, yaşamlarını karmaşa içerisinde bulur. Pek zaman geçmeden Bella'nın sağlığı kötüye gitmeye başlamışken, kurt sürüsü ise doğacak çocuğun felaketleri olacağından şüpheleniyordur.