Siren
Bristol Koyu, bir zamanlar denizkızlarına ev sahipliği yaptığı efsanesiyle bilinen bir sahil kasabasıdır. Gizemli bir kızın gelişi bunun doğru olduğunu kanıtladığında insan ve deniz arasındaki savaş kötü bir hâl alır.