Yeni Sezon Duyuruldu Önceki Bölümleri İzle
Artful Dodger sömürge kasabası Port Victory'de dahi bir cerrah ve geçmişini ardında bırakmaya çalışan uslanmış bir hırsızdır. Akıl hocası Fagin onu yeniden soygunlara bulaştırırken Vali'nin kızı Leydi Belle ile karışık bir ilişkiye girer. Dodger geçmişinden kaçabilecek midir?