Jonas Kardeşler ile Bir Yılbaşı Hikayesi
Jonas Brothers, Londra'daki turlarını tamamlar ve tek istedikleri şey evlerine dönüp aileleriyle Noel'i geçirmektir. Kevin, Joe ve Nick, gruptaki rollerini kabullenmeye çalışırken, karşılaştıkları bir dizi engelle kardeşlik bağları sınanır. Filmde yepyeni orijinal şarkılar ve ünlü konuklar yer almaktadır.